سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

درمان همه امراض با هیپتونیزم


درمان همه امراض با هیپتونیزم


خرید درمان همه امراض با هیپتونیزم


 


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


 


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


این فیلم مستند در مورد هیبنوتیزم و استفاده از آن در درمان می پردازد.
alternative therapies Hypnotherapy
هیبنوتیزم درمانی
جادوی هیبنوتیزم
بیش از نیم میلیون نفر از مردم بریتانیا از هیپتوتراپی (هیبنوتیزم درمانی) استفاده می کنند.
بعضی ها ادعا می کنند که هیپتوتراپی به ترک سیگار کمک می کند یا باعث لاغر شدن می شود با تلقین در اینکه شما از غذایی که خیلی دوست دارید و باعث چاغی شما می شود ، تنفر پیدا کنید.
استفاده از قدرت ضمیر ناخوداگاه مغز برای ترک عادات بد، کاهش وزن و...
کشیدن دو عدد دندان بدون بی حسی با قدرت هیبنوتیزم..
مستندی بسیار بسیار شگفت انگیز
دوبله فارسی
یک عدد DVD


فروشنده: ایران فرستنده


قیمت: 3,900 تومان


روش خرید: برای خرید درمان همه امراض با هیپتونیزم ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید درمان همه امراض با هیپتونیزم


 


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

عصبانیت و راه های مقابله با آن



احساساتی که آدمی تجربه می کند مثل شادی ، خشم   و... رفتار را فعال و هدایت می کنند. هیجان را هم عوامل درونی وهم عوامل بیرونی می توانند تحریک و راه اندازی کنند. هیجان نه تنها مضّر نیست ، بلکه لازمه زندگی است . زیرا نمی توانیم هیجان ها را از زندگی دور کنیم . تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که یا از وقوع آنها بکاهیم ، یا یاد بگیریم که چگونه با آنها سازگاری (مثل غم ) یا مقابله (مثل خشم ) داشته باشیم . همه ی ما عصبانیت را احساس کرده ایم و می دانیم که چیست. عصبانیت عموما" رفتار کاملا" طبیعی انسان هاست. اما زمانی که عصبانیت خارج از کنترل و ویرانگری باشد ، می تواند مشکلاتی درکار ، ارتباطات اجتماعی و حتی در کل کیفیت زندگی به وجود آورد . ممکن است کار به جایی برسد که شما احساس کنید اسیرهیجان قدرتمندی هستید که نمی توانید از آن اجتناب کنید. هیجان عصبانیت می تواند یک احساس آزار دهنده باشد یا یک عمل وحشیانه . هدف ما در این بحث این است که به افراد کمک کنیم  تا بتوانند عصبانیت را درک و آن را کنترل کنند.


ماهیت عصبانیت
عصبانیت یک حالت هیجانی است که از لحاظ شدت می تواند خفیف ، شدید یا ویرانگر باشد . همانند دیگر هیجانات . عصبانیت موجب تغییرات  متعدد زیستی  و فیزیولوژیکی  می شود ؛ مثل افزایش فشار خون ، ضربان قلب ، تنفس و همچنین افزایش میزان تولید انرژی از
آدرنالین و نورآدرنالین . برانگیختگی شدید فیزیولوژیکی مشخصه آن دسته از حالات هیجانی است که جاندار را برای عمل – فراریا جنگ – آماده می کنند.


عصبانیت می تواند ناشی از عوامل درونی یا بیرونی باشد. شما می توانید از دست فرد مشخصی ، مثل یک همکار یا ازیک حا دثه ( ترافیک یا پرواز لغو شده ) عصبانی شوید. عصبانیت شما می تواند ناشی از نگرانی یا تفکر شما درمورد مسائل شخصی باشد مثل قد و قیافه خود و یا یادآوری حوادث و خاطرات تلخ وآسیب زا .


تجلی عصبانیت
روش طبیعی وغریزی بیان عصبانیت رفتار پرخاشگرانه است . عصبانیت یک پاسخ طبیعی انطباقی در برابر تهدید هاست و غالباً عصبانیت احساسات و رفتار ما را بر می انگیزد تا از خود درمقابل مهاجم دفاع کنیم یا با او بجنگیم.
بنابراین میزان معینی از عصبانیت برای ادامه حیات لازم است . ازسوی دیگر ، ما نمی توانیم به هر فرد یا شیئی که ما را  عصبانی و ناراحت کرده است حمله کنیم ؛ زیرا قوانین ، هنجارها ی اجتماعی وعقل سلیم تا حدود زیادی از شدت عصبانیت ما می دهد . نشان دادن دندان ها و فشار دادن آنها به هم ، علامت بین المللی خشم وعصبانیت است، گر چه علائم  دیگری نیز با عصبانیت همراه است ؛ مثل چهره ی برافروخته ، ابروان پایین افتاده و درهم کشیده و گشاد شدن سوراخ های بینی . البته فرهنگ نیز در این مورد مؤثر است.


سه راه اصلی بیان احساس عصبانیت عبارت است از : ابراز کردن  ، باز داری و سکوت، جرئت ابراز عصبانیت  البته  نه به روش های پرخاشگرانه . برای انجام این کار باید یاد گرفت که چگونه نیازهای خود را بیان کرد وچگونه نیازهای خود را بدون آسیب رساندن به دیگران ارضا نمود. با جرئت بودن به معنی پر زور بودن یا دعوا  کردن نیست ، بلکه به معنی به خود و دیگران احترام گذاشتن است .


ادامه مطلب...

جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

آموزش مدیتیشن(زبان بدن )


آموزش مدیتیشن(زبان بدن )


خرید آموزش مدیتیشن(زبان بدن )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


 


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


این مجموعه آموزشی ( فیلم‌های فشرده ) به فراگیری مراقبه و مدیتیشن پرداخته است . پرورش ذهن ، تفکر و تامل ذهنی با تمرینات ارائه شده در این مجموعه آموزش داده شده است . همسوئی ذهن و جسم و هماهنگی این دو شما را به سوی آرامش و ثبات فکری و جسمی رهنمون می شود .
تفکر و تامل ذهن همراه با حرکات و تنفس موزون است . بنا براین توجه ویژه به نوع حرکات ، تنفس و گفتار در این فیلم‌ها و انجام تمرینات صحیح و منسجم رسیدن به هدف را تسهیل می‌کند .
مهارت شناخت حرکات صورت و بدن به شما کمک می‌کند در ارتباطات خود با دیگران منظور و هدف طرف مقابل را بهتر و سریعتر درک کنید . این مهارت نقش ارزنده‌ای در زندگی روزمره ایفا می کند چرا که کلام در بسیاری موارد ناتوان از بیان احساسات واقعی انسانهاست ، اما حرکات صورت و بدن ، بسیاری از این احساسات را نمایان می کند که برای شناخت و درک انها قطعا نیاز به‌اموزش است .
این دانش موفقیت شما را در رسیدن به مقاطع بالاتر شغلی یا ارتباطات فردی و اجتماعی تضمین می‌کند .
به همراه موسیقی مخصوص مدیتیشن
ماساژ _ مدیتیشن _ ریکی _ پیلاتس _ یوگا _ تای چی _ ریلکسیشن
فروشنده: ایران فرستنده


قیمت: 2,900 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش مدیتیشن(زبان بدن )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش مدیتیشن(زبان بدن )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

23 نکته برای کسب انرژی بیشتر


پیروی از یک زندگی شاد و نیروبخش، مسلما به شما انرژی و توان بیشتری می دهد! عکس این مطلب نیز صحت دارد.


ما در زیر به نکاتی اشاره می کنیم که شما را شاد و سرزنده نگه می دارد. ممکن است نزدیکان و خانواده از شما بپرسند که چه راهکاری را در پیش گرفته اید؟ به آن ها بگویید: کار خاصی انجام نداده اید، فقط از چند نکته ساده پیروی کرده اید!


1- طی روز با دقت بیشتری از قهوه استفاده کنید!
اگر شما هر صبح به فنجان قهوه زیادی نیاز دارید تا چشمان تان را باز نگاه دارید؛ باید توجه کنید که انرژی خود را به طور چشم گیری کاهش می دهید.


با توجه به تحقیقات انجام شده در بخش پزشکی مربوط به زنان دانشگاه " هاروارد " و نیز چند موسسه دیگر؛ مصرف کافئین کم (یک چهارم فنجان) برای حفظ و بیداری افراد موثرتر از مصرف زیاد آن است.


2- از گیاهان معطر استفاده کنید
مقداری رُزماری خشک شده را خرد کرده و آن را بو کنید. از نظر گیاه شناسان، عطر گیاهان دارویی با عنوان " محرک و انرژی زا " شناخته شده است.


3- خدا را شکر کنید
روزی یک بار در حالی که به مدت ده دقیقه به پیاده روی می پردازید، خدا را شکر کنید. هنگام انجام این کار، روی چیزهایی که مایل به شکرگزاری هستید، تمرکز کنید. پس از انجام پیاده روی، به احساس واقعی ذهن خود رجوع کنید و دریابید که چه احساسی دارید. این راهکار ساده به تلفیق تاثیر مثبت این ورزش با احساس سپاس و تشکر شما از خدا می پردازد. در نتیجه مغز سرشار از " اندروفین " شده و سلول های عصبی زنده و سرحال می شوند. " جان گوردون " سخنگو و نویسنده کتاب " معتاد به انرژی شوید " معتقد است: " این راهکار، ذهن و بدن را پُر از نیرو کرده و ماهیچه های مغزی و بدنی را تقویت می نماید."


ادامه مطلب...

جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

گوشزدهایی برای کاهش یا حذف فشارهای عصبی



1 – هرشب زود به بستر برو و به موقع هم از خواب برخیز. اما چند دقیقه در بستر بنشین تا سیستم عصبی و ماهیچه ها آماده کارکرد طبیعی خود شوند، آنگاه کارهای روزانه را بدون اضطراب و شتاب آغاز کن!


2 – همه کارها چنان که ما می خواهیم و یا ما پیش بینی می کنیم ، پیش نمی روند. پس همیشه هرکجا که می خواهی بروی ، زودتر از موقع حرکت کن و برای خودت وقت اضافی درنظر بگیر.


3 – بی جهت غصه نخور. شاد باش و هر از گاه کمی بخند.


4 – توجه داشته باش که بعضی وقت ها، کم هم زیاد است. مثلاً اگر برای انجام دادن کاری یک ساعت وقت ، کافی باشد ، اگر دو ساعت در نظر بگیری خیلی زیاد است ! برخی از چیزهای تلف شده برگشت ناپذیر است.


5 – همیشه به اندازه پولی که در جیب داری خرج کن. نسیه کردن و حتی استفاده از کارتهای اعتباری برای خریدهای روزانه ، کار بسیار نادرستی است که نگرانی های زیادی به دنبال دارد.


6 – تلاش کن همیشه خونسرد باشی . اضطراب فقط تمرکز انسان را می کاهد.


7 – همیشه احتیاط کن. اگر خودرویت دارای یک کلید اضافی دارد آن را همیشه در کیف دستی خود به همراه داشته باش. همچنین یک کلید اضافه از منزل را در گوشه ای پنهان کن که از آن باخبر باشی. مقداری پول خرد و چند تمبرهم همیشه به همراه داشته باش.


8 – افکار، اندیشه ها و الهاماتی که برخی اوقات برایت پیش می آید در جایی یادداشت کن.


9 -  سعی کن تا می توانی ساکت باشی و حرف نزنی، سکوت خیلی از مشکلات را حل می کند.


10 – کارهایت را جدی بگیر اما خودت را نه!


ادامه مطلب...

جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

مولکول های آب همه چیز را می فهمند!


مولکول های آب همه چیز را می فهمند!


خرید مولکول های آب همه چیز را می فهمند!


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


 


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


یک پژوهشگر ژاپنی به نام پروفسور ماسارو ایموتو آزمایش های جالبی بر روی آب انجام داده است. آقای ایموتو در مورد آب و تاثیرپذیری و هوشیاری اون تحقیق کرده.
خلاصه نظر ایشون اینه که اگه افکار بشری قبل از اینکه آب یخ ببنده متوجه آب بشن، تصاویر میکروسکوپی حاصل از کریستال آب، بسته به اینکه این افکار مثبت یا منفی باشن، زشت یا زیبا خواهد بود.
به نظر دکتر ایموتو این تصاویر خوب یا زشت را میشه با استفاده از دعا، موسیقی یا نصب نوشته ای بر ظرف حاوی آب به دست آورد.
آیا می دانید مولکول های آب از نوشته ای که بر روی ظرف آن بنویسید تاثیر می پذیرند؟ مثلاً اگر بر روی ظرف آب کلمه ای زیبا بنویسید مولکول های آب در انجماد شکلی منظم و زیبا، و در صورتی که کلمه ای که با مفهوم نازیبا بنویسید ساختار مولکولی آن نامنظم و زشت خواهد شد..
66% وزن بدن ما نیز از آب تشکیل شده است. بنا بر این نباید از جادوی کلمات غافل شد...
در این سمینار همه مطالب جذاب یاد شده همراه با تصاویر آنها و نتیجه گیری کاربردی آن برای زندگی انسان مورد بررسی قرار می گیرد..
این یه مورد در باب آب :
خداوند می‌فرماید هرآن چه در زمین و آسمان است مرا تسبیح می‌کند. تا به حال از خود پرسیده‌اید این جمله چه معنایی دارد؟
هر ذره‌ای در عالم هستی دارای ادراک و درک و فهم و شعور است.
همه ذرات عالم هوشمندانه در مقابل خدای خودشان تعظیم و تسبیح می‌کنند.
همه ذرات هستی در محضر خدا هستند و تعبد در مقابل خدا دارند.
همه ذرات هستی در ازای تک تک اتفاقاتی که در عالم اتفاق می‌افتد از خودشان واکنش نشان می‌دهند.
و این فقط من و شما نیستم که هوشمندانه رفتار می‌کنیم.آب یکی از اینهاست.
آب خوب و بد را می‌فهمد. آب زشت و زیبا را می‌فهمد. آب دعا را می‌فهمد.
آب اهانت و فحش را می‌فهمد. آب تفاوت قائل است بین فکر مثبت و فکر منفی.
آب تفاوت قائل است بین نوشته مثبت و نوشته منفی.
آب تفاوت قائل است بین رفتار خوب و رفتار بد.
و برای همه این به صورت هوشمندانه واکنش نشان می‌دهد.
آب پیام بسیار مهمی برای ما دارد.
آب به ما می‌گوید که نگاهی عمیق‌تر به خود بیندازیم.
وقتی از نگاه آب به خود می‌نگریم، این پیام به نحوی شگفت‌آور شفاف و واضح می‌شود.
در این فیلم مجموعه مستند که در قالب همایشی برگذار شده است در مورد نتایج علمی پژوهش های انجام شده بر روی آب بحث می شود. (فارسی)


فروشنده: خرگوش دات آی آر


قیمت: 3,900 تومان


روش خرید: برای خرید مولکول های آب همه چیز را می فهمند!، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مولکول های آب همه چیز را می فهمند!


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

آیا شما هم عصبانی می شوید ؟


عصبانیت از احساسات طبیعی  انسان است که همه ی ما آن را تجربه کرده ایم . با این همه  افراد زیادی عصبانیت را حسی بد یا منفی تلقی می کنند که مانع از بیان احساسات به روشی طبیعی و مؤثر می گردد. مقاله حاضر به بررسی  این حس و شیوه به کارگیری آن ، به طریق مؤثر در زندگی می پردازد.


عصبانیت چیست ؟
عصبانیت یک حس طبیعی است درست مانند شادی ، غم و اندوه . احساسات زمانی بروز می کنند که اتفاقی برای فرد رخ دهد . عصبانیت وقتی بروز می کند  که فرد احساس کند مثلاً با او به درستی رفتار نشده است . با بروز این حس ، بدن مقدار زیادی از ترکیبات شیمیایی را که موجب تغییر نحوه ی کارکرد بدن می گردند آزاد می نماید . این تغییرات عبارت اند از :
تلمبه زدن سریعتر قلب


نفس نفس زدن


بالا رفتن دمای بدن


لرزیدن


این تغییرات ، بدن را آماده ی درگیری یا فرار از موقعیت به وجود آمده می کنند و  قدرت و هوشیاری را آنقدر بالا می برند که  می توان با گریختن یا ایستادن برای درگیری ، به جهت دفاع از حق و امنیت فردی از خود محافظت کرد . کاری که  مردم در گذشته انجام می دادند . در حال حاضر وقتی کاری درست انجام نگیرد هنوز همان تغییرات  فیزیکی وجود دارند اما در بیشتر اوقات این وضعیت طوری نیست که بتوان درگیری فیزیکی پیدا کرد یا گریخت . بنابراین تغییرات فوق همچنان وجود خواهند داشت و برای خلاص شدن از آنها راه آسانی وجود ندارد .


عصبانیت رابطه نزدیکی  با سایر احساسات از جمله ترس ، ناراحتی ، یأس و ناامیدی دارد اما گاهی ، تنها احساسی است که فرد برای نشان دادن  هیجانات خود انتخاب می کند .


گاهی اوقات  حتی نمی توان آن را از سایر احساسات تمیز داد . برای مثال یک یخ  شناور را تصور کنید . روی آب بخش کوچکی از یخ  وجود دارد که می توان آن را حس عصبانیت تلقی کرد . نصف بیشتر یخ  در زیر آب قرار دارد که حاکی از سایر احساسات مرتبط با عصبانیت مانند ترس ، نارحتی ، شرمندگی و غم می باشد .


زمانی که عصبانی شدید ، مکث کنید و از خود این سؤالات را بپرسید :  واقعاً چرا عصبانی هستم؟ آیا به خاطر ترسیدن از چیزی است ؟ آیا احساس می کنم برخورد نامناسبی با من صورت گرفته است ؟ آیا مسئله ای احساساتم را جریحه دار کرده است ؟ آیا احساس می کنم به من و خواسته هایم بی احترامی شده است ؟ آیا این عصبانیت ، من را به یاد تجربه ناراحت کننده ای می اندازد ؟ آیا از عصبانی شدن هراس دارم ؟


ادامه مطلب...

جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

آرامش ذهنی


هر که هستید و هر کجا زندگی می کنید، آرامش را به زندگی خویش دعوت کنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید.


اگر کلام و رفتار شما قرین آرامش باشد، بدون شک این ویژگی به دنیای اطراف شما نیزسرایت خواهد کرد. به خاطر داشته باشید برای رسیدن به این وضعیت، لازم است برخی قابلیت های و یژه را در خود پرورش دهید و شرایط خاصی را در زندگی خویش ایجاد نمایید. رعایت نکات زیر مقدماتی است که به شما کمک می کند در این مسیر گام بردارید:


1)  یاد بگیرید که گاه مسائل را رها سازید.
بدین معنا که به هر مسئله ای دائما گره نخورید. وقتی همیشه و همه جا در فکر مسائل خود هستید و به مرور آنها می پردازید، در واقع همیشه بار اضافه ای را با خود حمل می کنید که این خود سبب ایجاد اضطراب و استرس درشما می گردد. بیاموزید که با یک ذهن رها و آزاد زندگی کنید. این امر به شما کمک می کند که با هر محرک کوچک و یا مانع جزئی آشفته نشوید.
2) به خود و خدای خود ایمان داشته باشید.
اگر به خود و خدای خود ایمان داشته باشید، به راحتی از عهده مشکلات زندگی برخواهید آمد و ثابت قدم و مطمئن در راه رسیدن به اهداف خود گام خواهید برداشت.
3) مثبت اندیش باشید.
اگر دیدگاه مثبت اندیشی نداشته باشید، همه چیز می تواند بی فایده و بی ثمر باشد. داشتن نگرش مثبت و امید، بهترین سلاح در مقابل ترس و اضطراب است.
4) نسبت به انتظارات و برنامه ریزی های خود واقع بین و منطقی باشید.
توانایی های خود را در موقعیت های خاص بشناسید و نسبت به عدم توانایی ها و ضعف های خود واقع بین باشید. هرچقدر نگرش شما نسبت به مسائل زندگی منطقی تر باشد، به آرامش بیشتری دست خواهید یافت.


ادامه مطلب...

جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر

عوارض عصبانیت و روشهای کنترل آن


مشکلات جسمانی
وقتی عصبانیت طولانی می شود . تغییرات شیمیایی در بدن همچنان ادامه می یابد و موجب خستگی جسم می گردد و می تواند مشکلات  متعددی برای سلامتی فرد  به وجود آورد .
مشکلات کوتاه مدت عبارت اند از :


- سر درد


- دل  درد


- بی خوابی ( مشکل به خواب رفتن یا بیدار شدن در طی شب )


-  افزایش اضطراب  و احساس  نگرانی و تشویش


- صدمه دیدن در اثر درگیری ، یا انجام عملی مانند مشت زدن به دیوار یا پنجره


مشکلات دراز مدت عبارت اند از :
- سکته مغزی
- حمله قلبی


ابتلا به افسردگی که حتی احتمال دارد منتهی به تلاش برای خودکشی شود.


استفاده از نوشیدنی و سیگار برای آرام شدن و خلاص شدن از کلیه مشکلات به وجود آمده .


برخی از این شرایط می تواند باعث مرگ فرد شود ، اما در هر حال هر یک از آنها توانایی شاد بودن و سالم بودن را تحت تأثیر قرار می دهند .


هر روز اتفاقاتی رخ می دهند که موجب عصبانیت ما می شوند، بنابراین از عصبی شدن نمی توان اجتناب کرد ، اما می توان راه هایی را برای  بروز آن به شیوه های صحیح برگزید . به یاد داشته باشید که بدرفتاری با خود یا دیگری به هیچ وجه برخورد مناسبی نیست . مواردی مؤثر است که به حل مشکل کمک می کند یا برخورد صحیح  با عصبانیت را ایجاد می نماید . روش مقابله یا عصبانیت تنها به انتخاب شما بستگی دارد و دیگران هرگز مقصر نیستند .


سه روش که ممکن است به برخورد مؤثر با عصبانیت کمک کند
1- عصبی شدن
قبول داشته باشید که این حس طبیعی است ؛ زیرا معتقدید که رفتار مناسبی با شما صورت نگرفته است یا به همین طریق  تهدید شده اید .


 2- بررسی علت واقعی عصبانیت
چه کسی ، چرا یا چه چیزی موجب عصبی شدن شما شده است . اولین باری که دچار این حس شده اید به خاطر آورید. آیا به خاطر ترس از چیزی بوده یا  احساساتتان جریحه دار شده است ؟
آیا علت عصبانیت شما تا اندازه ای به خاطر مسئله ای بوده که مدتها قبل اتفاق افتاده است ؟ ( مثلاٌ در کودکی )


ادامه مطلب...

جمعه 89 مرداد 22 , ساعت 1:25 عصر
<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ